Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.            

JA, ik ga akkoord X

VEELGESTELDE VRAGEN

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact  met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u uw bestelling nog niet heeft afgerond, kunt u het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op "Wijzigen". U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op het woord "Verwijderen" te klikken achter het betreffende artikel. 

Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via info@veronicainsideshop.nl of via +31 (0) 88 188 0980 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 22:00 uur, zaterdag van 09:00 - 15:00 en zondag van 10:00 14:00. LET OP:  Indien wij uw bestelling reeds verzonden hebben dan kunt u hier geen wijzigingen meer in aanbrengen.

Waarom heb ik na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van veronicainsideshop.nl altijd een orderbevestigings-e-mail. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat er bij ons wellicht een verouderd e-mailadres van u bekend is. Voor een goede verwerking van uw bestelling is het belangrijk dat u na het betalen met iDEAL op "Voltooien" klikt. 

Wilt u alsnog uw orderbevestiging ontvangen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Dat kan via info@veronicainsideshop.nl of via +31 (0) 88 188 0980 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 22:00 uur, zaterdag van 09:00 - 15:00 en zondag van 10:00 14:00.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het bezorgen van uw bestelling maakt veronicainsideshop.nl gebruik van PostNL. Indien u niet aanwezig bent, bieden zij het pakket op een ander moment nogmaals aan. Bent u bij meerdere pogingen tot bezorging niet aanwezig, dan wordt het pakket retour gezonden naar veronicainsideshop.nl. Het is bij PostNL ook mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd. Ook kunt u er voor kiezen om het pakket telaten leveren bij een afhaalpunt bij u in de buurt.

Hoe gaat betalen met iDEAL?

Met iDEAL betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt. 

Zo werkt het: betalen met iDEAL 

  1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
  2. U selecteert uw bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
  3. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving, waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.
  4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. veronicainsideshop.nl krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.

LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van uw bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Mits het bestelde artikel op voorraad is, wordt uw bestelling binnen 1 of 2 werkdagen voor verzending aangeboden aan PostNL. Vervolgens wordt uw bestelling de eerst volgende werkdag bij u aangeboden.

Voor bevoorrading zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. Ondanks tijdig gemaakte afspraken met de leverancier, kan het helaas voorkomen dat wij door onvoorziene omstandigheden niet tijdig bevoorraad worden en derhalve helaas later aan u kunnen leveren dan eerder gecommuniceerd. Anderzijds kan het voorkomen, dat wij eerder aan u kunnen leveren.

Hoe kan ik een klacht melden?

U kunt uw klacht indienen via e-mail info@veronicainsideshop.nl. Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht zodat we deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.

Wilt u een klacht per brief indienen dan kan dat naar het volgende adres: 

veronicainsideshop.nl
t.a.v. Klantenservice
Electronweg 5
1627 LB Hoorn
Nederland

Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is. Dat kan via info@veronicainsideshop.nl of telefonisch via +31 (0) 88 188 0980 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 22:00 uur, zaterdag van 09:00 - 15:00 en zondag van 10:00 14:00.

Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen, wat moet ik doen?

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is. Dat kan via info@veronicainsideshop.nl of telefonisch via +31 (0) 88 188 0980 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 22:00 uur, zaterdag van 09:00 - 15:00 en zondag van 10:00 14:00.

Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?

In het geval uw artikel defect is, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via info@veronicainsideshop.nl of telefonisch via +31 (0) 88 188 0980 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 22:00 uur, zaterdag van 09:00 - 15:00 en zondag van 10:00 14:00.